Taiteiden yö ja erityisesti lapsille suunnattu tapahtuma

Vaasan Taiteidenyö järjestetään torstaina 15.8.2024 – Automuseo mukana jälleen perinteiseen tapaan!

• Taiteidenyönä museomme on avoinna klo 10 – 21
  • Museoon voi tutustua koko päivän puoleen hintaa – pääsymaksu siis vain 5 euroa aikuisilta, ja alle 12 vuotiaille lapsille sisäänpääsy on ilmainen!
  • Lapsille ja lapsenmielisille hauska salapoliisitehtävä: Bongaa museon näyttelykerroksiin sijoitettua kolme keltaista leluautoa, ota niistä valokuvat tai paina sijainti tarkasti mieleesi ja näytä ne museon lipunmyyjälle, niin saat pienen palkinnon!
  • Elävää musiikkia tarjolla – Jesse & Coyotes esiintyy klo 18.00 alkaen

Jesse & Coyotes on monipuolinen viisihenkinen bändi, jolta kuullaan kantrahtavaa menomusiikkia ja kuuntelumusiikkia. Koska olemmehan automuseolla, musiikin teemoina ovat mm. matkustaminen ja autot – mukana on sekä amerikkalaisia legendoja että omaa tuotantoa.

Kokoonpano:

Jesse: laulu ja akustinen kitara
Vm Partanen: kitara
Simppa Saarela: rummut ja laulu
Pasi Kujanpää: keyboard
Seppo ’Farmer’ Talonen: basso

Tervetuloa nauttimaan elävästä musiikista Jesse & Coyotesin kanssa!

Tutustu myös näihin:

Kauden päättävät Rompemarkkinat järjestetään lauantaina 14.9. alkaen klo 8. Tarjolla myyjille runsaasti hyviä myyntipaikkoja ja ostajille hyviä mahdollisuuksia hankkia ajoneuvon osia edulliseen hintaan.