Kauden avajaiset ja suuri vappuajo

Vaasan Veteraaniautoseuran Vappuajo sopii kaikille ja koko perheelle!

Veteraaniautojen kokoontuminen Prisma Liisanlehto (Elementtitehtaantie 1, Vaasa), etupihan parkkipaikalla klo 10 – 11:45. Lähtö klo. 11:45. liite 1.

Tervetuloa kaikki veteraaniautoilijat.

Ajoreitti:
Prisma – Kanavasillantie – Vanha Vaasa – Huutoniementie – Kuninkaantie (Huutoniemen kirkon kautta) – Sepänkyläntie – Meijerikatu – Sairaskodinkatu – Sepänkyläntie – Vaasanpuistikko – Raastuvankatua uimahallille – Rantamaantie (Prismaan palaavat jatkavat Rantamaantietä ja kääntävät oikealle Yhdystielle) – Ruutikellarintie – Huutoniementie – Sairaskodinkatu – Opistokatu – Myllykatu 18, Vaasan Auto- ja Moottorimuseo.

Ajo-ohje:
Liikennesääntöjä on noudatettava! Pidä kuitenkin lyhyt etäisyys edellä ajavaan.
Näin letkaan ei sekoitu muita ajoneuvoja, eikä se muodostu ”ylipitkäksi”.
Keskuksen kautta liikenne ohjataan siten, että veteraani-autojen letka voi ajaa keskeytyksettä risteyksissä. Reitin varrella kaikki liikennevalot vilkkuvat keltaisena.

Ajoreitti on merkitty kylteillä ja osoittaa ajosuuntaa nuolella.

Museolla:
Vaasan auto- ja moottorimuseo on auki vappupäivänä. Avoinna klo. 10-17. Monipuolinen tarjoilu kahvia, juomia ja makkaraa, jne. Museossa on auki kolme kerrosta, joihin voi tutustua. Museon lippu, 10 €/henk. Lapset alle 12 v. vanhempien seurassa ilman pääsymaksua. SAHK/Vaasan veteraaniautoseura ry:n jäsenkortilla ilmainen sisäänpääsy.

Tervetuloa!

Tutustu myös näihin:

Kauden päättävät Rompemarkkinat järjestetään lauantaina 14.9. alkaen klo 8. Tarjolla myyjille runsaasti hyviä myyntipaikkoja ja ostajille hyviä mahdollisuuksia hankkia ajoneuvon osia edulliseen hintaan.